!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

25.5.10

21#Szybkie placki Pancakes

fot.autor mari

Placki Pancakes to bardzo dobra propozycja na szybkie danie zarówno dla dzieci i dorosłych.
Doskonale smakują podane z dżemem,bitą śmietaną,świeżymi owocami,miodem,syropem klonowym czy polane jogurtem.

PANCAKES

Składniki:

  • mąka 2 szkl.
  • jaja 2 szt.
  • mleko 1 i1/2 szkl.
  • rozpuszczone masło 0,75 dag
  • proszek do pieczenia 3 łyżeczki
  • cukier 3 łyżki (czubate)
  • sól szczypta

    Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia.Jajka roztrzepać i dodać do mąki,wymieszać.Dodać mleko i rozpuszczone masło,cukier i odrobinę soli.

    Całość dokładnie wymieszać.

    Rozgrzać patelnię.Smażyć bez tłuszczu z obu stron(przewracać ,gdy na powierzchni pojawiają się pęcherzyki).



    Smacznego:)
Przepis pochodzi z blogu Moje wypieki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)