!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

8.5.12

313# Gulasz wykwintny.





Gulasz wieprzowy wykwintny:

Składniki:
-600g łopatki wieprzowej
-200g pieczarek
-2 marchewki
-2 małe cebule
-1 czerwona papryka
-1ząbek czosnku
-tłuszcz
-sól
-pieprz
-tymianek


Umyte mięso pokroić w kostkę,wrzucić na rozgrzany tłuszcz.
Umyte warzywa obrać i pokroić również w kostkę.
Całość dodać do mięsa i lekko podsmażyć.
Doprawić przyprawami.
Przykryć pokrywką i dusić do miękkości mięsa.
Co jakiś czas podlewać potrawę wodą.
Pod konie chwilę podgotować bez przykrycia.
Można zagęścić sos mąką.



fot.autor mari

Gulasz wieprzowy wykwintny



mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)

Archiwum bloga