!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

28.4.13

431# Candy rocznicowe u mari


fot.autor mari

Czas ucieka,ciągle mi go brakuje.
Zleciało, nie wiem kiedy.
24.04.13 minęło 3 lata
od kiedy bloguję i zaglądam tu i tam,
uczę się nowych technik,
poznaję nowe ciekawe osoby,
ich pasje,zdolności.
Sama próbuję tego i owego,
czasami dzielę się tym co znalazłam w necie,
dodaję do moich stron
 nowe,różne kursy i ciekawostki.
Taką rocznicę trzeba jakoś uczcić,
więc ogłaszam zabawę :"Candy rocznicowe u mari"

Oto zasady:
*zapraszam tylko osoby blogujące
*proszę o umieszczenie na swoim blogu,
 w pasku bocznym, podlinkowanego zdjęcia do mojego candy
*trzeba zostać publicznym obserwatorem mojego bloga
i podać nazwę swojego(to ułatwi mi Was znalezienie)
*należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie
*wysyłka na terenie Polski(względy finansowe)

Zabawa trwa do końca dnia 30.07.13
a dzień lub dwa później ogłoszę wyniki.
Potem będę czkać na odzew e-mailowy 
z adresem do korespondencji.

A teraz najważniejsze,
 co wchodzi w skład darmowej nagrody
*ramka na zdjęcie z masy solnej
*herbatki,kawki,słodziaki
*scrapowe przydasie
*ręcznie wykonana kartka
*papierowe,szydełkowe i materiałowe kwiatki 
*papierowe,szydełkowe i materiałowe serca
*papierowe serwetki

fot.autor mari

Pachnące ,papierowe mini różyczki

Tu drugi zestaw



W skład ,którego wchodzi:



* kolorowe wstążeczki


* książka


* kwiatki i serce z masy solnej



* szydełkowe kwiatki



 * kolorowe cienkopisy


*aksamitna poduszeczka z kwiatkiem na igły


*szpulki nici niebieska i brązowa


*guziczki

Wszyscy chętni biorą udział 
w losowaniu obu zestawów,
chyba,że określą który zestaw by wolały.

Życzę miłej zabawy.
Pozdrawiam serdecznie


mari

14 komentarzy:

  1. Z przyjemnością zapisuję się na Candy - na zajęciach moich z uczniami wszelkie przydasie są mile widziane:) czasem spotykamy się "na słodko" więc i ta część nagrody się przyda. Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło za pierwszy komentarz w mojej zabawie.
      Zawsze nagradzam nagrodą specjalną taką osobę.
      Życzę szczęścia w losowaniu.
      Będę zaglądać na waszą stronę i podziwiać.
      Pozdrawiam mari

      Usuń
  2. Jestem za granica, wiec jestem poza zabawa, ale banerek umieszcze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zasady to zasady,ale małe co nieco może sie zrobi.

      Usuń
  3. a się zapiszę w drodze wyjątku...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydasie zawsze potrzebne, więc z wielką przyjemnością o nich pomarzę.
    Baner na blogu
    http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i przesyłam ostatnie dziś promienie słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się natychmiast zapisuję !!! Choć jakoś późno zauważyłam tę zabawę u Ciebie. Obserwatorem jestem od dawna. Jest w nas jakieś podobieństwo, bo ja też trzy lata bloguję... Kwiatuszki śliczne - ja zawsze mam z nimi problem. Pozdrawiam serdecznie :)))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje pięknej rocznicy :-)
    a w kolejkę z ochotą się ustawię bo przydasi nigdy za wiele :-)
    obserwuje :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:)
    Uwielbiam takie blogi jak Twój. Podziwiam za chęci i zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,proszę o info o zabawie na blogu i obserwowanie.

      Usuń

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)