!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

26.4.10

4#Koncert życzeń-urodzinowe wiersze cz.1




fot.autor:mari

Często bywa tak ,że chcemy być wyjątkowi i z okazji urodzin,imienin itp..pragniemy złożyć życzenia inne niż pozostali,ale sami nie umiemy pięknie tego wyrazić i posługujemy się gotowymi szablonami.
W tym poście przedstawię kilka takich propozycji


Urodziny:
__________________________________
1.
Zdrowia,szczęścia,pomyślności,
dobrobytu i radości!
Moc uśmiechów i słodyczy,
w tym dniu szczególnym życzy....

****************************************
2.
Wszystkiego najlepszego życzę dziś Ci,
by się spełniły twoje marzenia i sny.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
3.
Wszystkiego co najlepsze,
co dobre i miłe,
co budzi uśmiech na twarzy,
co kryje się w maleńkim słowie-szczęście-
oraz tradycyjnych stu lat życzy...

########################################
4.
Życzę Ci słońca na każdym niebie,
smaku i zapachu w codziennym chlebie,
ptaków,motyli i chwil radosnych,
a w sercu zawsze zielonej wiosny!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5.
Niech ten radosny,wspaniały dzień
na zawsze Twe troski odsunie w cień
i niech się śmieje do Ciebie świat
blaskiem szczęśliwych i długich lat.

////////////////////////////////////////////



mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)