!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

26.4.10

5#Zielone spotkanie z cukinią

Za oknem już wiosna w pełni,wszystko budzi się do życia,kwitnie i zieleni się.
Pora więc na zielone spotkanie z cukinią.
Proponuję



fot.autor mari
Zupa z cukinii.


Zupę z cukinii


Składniki:

cukinia-1 szt
porcja mięsa na zupę-pałki,skrzydełka
marchew-2 szt
pietruszka-1 szt
seler-mały kawałek
ziemniaki-(4-5)szt
kasza manna-(2-3)łyżki
natka pietruszki
śmietana 12-18% -0,5 szklanki
sól,
pieprz



fot.autor mari
Włoszczyzna na zupę



Sposób przygotowania:

Umyte mięso zalać zimną wodą,zagotować,odszumować i dalej gotować przez 15-20min.
W tym czasie przygotować jarzynkę:marchewkę,pietruszkę i seler umyć,obrać i pokroić w drobną kostkę lub zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
Ziemniaki umyć,obrać i pokroić w kostkę.
Cukinię umyć,jeśli jest mała i młoda można nie obierać ze skórki,natomiast starszą trzeba obrać i usunąć pestki,następnie pokroić w drobną kostkę.
Warzywa wrzucić do gotującego się wywaru i dalej gotować przez 15min

Kilka minut przed końcem wrzucić do zupy kaszę manną,która zagęści nam zupę(niekonieczne)
Gdy warzywa są już miękkie zupę doprawić solą i pieprzem do smaku.
Na koniec zaprawić zupę zahartowaną śmietaną.

Zupę podawać posypaną odrobiną posiekanej,zielonej pietruszki.

Smacznego:)



Cukinia



mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)