!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

21.11.10

70# Propozycja na niedzielny obiad....roladki z piersi kurczaka


fot.autor mari Roladki z piersi kurczaka

Roladki doskonałe na niedzielny obiad.Można je zrobić z drobiu ,wieprzowiny lub wołowiny.
Moja propozycja to roladki z piersi kurczaka.Jeśli nie posiadamy takowych można wykorzystać mięso z indyka.


Roladki z piersi kurczaka

Składniki:

piersi z kurczaka 4 sztuki
cebula 1 sztuka
papryka czerwona 1 sztuka
ser żółty
jarzynka 1 łyżeczka
ogórki kiszone 4 sztuki
mąka
czosnek
pieprz
słodka papryka
oliwa

Wykonanie:


Piersi kurczaka umyć,odciąć małe polędwiczki.Duże płaty rozbić tłuczkiem na płasko.Umytą paprykę i ogórki kiszone pokroić w paski.Ser żółty pokroić w plastry.
Piersi rozłożyć,posypać papryką,solą ,pieprzem i jarzynką.
Wyłożyć serem i paskami papryki i ogórka na przemian.Całość zwinąć ciasno w rulon i związać bawełnianą nitką.
Cebulę obrać i pokroić w kostkę.Pozostałe paski ogórka i papryki również pokroić w kostkę.W rondlu rozgrzać oliwę,wrzucić cebulę i paprykę,zeszklić.
Małe kawałeczki polędwiczek pokroić w kostkę i wrzucić do rondla.Następnie dodać roladki(układać złączeniami na dno rondla),podsmażyć aż mięso nabierze białego koloru.
Po tym czasie potrawę podlać wodą i pod przykryciem dusić 15-20min.
Miękkie już roladki wyjąć i usunąć nitkę.
Do wywaru w rondlu wrzucić ogórki i ser.Doprawić przyprawami,zagotować,
Rozrobić mąkę z odrobiną wody,wlać do potrawy i ją zagęścić,zagotować.

Smacznego:)


fot.autor mari Roladki z piersi kurczaka


Przepis pochodzi z domowych zapisków.
mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)