!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

7.3.11

96# Bajki-czytanki,Mama-TAXI i recyklingowa cukierniczka















fot.autor mari


Recykling- cukierniczka




Bardzo cieszę się,że już na dworze robi się słonecznie i coraz cieplej.
Tęsknię już za wiosną:).
Czas już żeby zima sobie poszła.
Na ulicach nie ma już śniegu,ale nie tak dawno było go aż za dużo,więc niektóre mamy może też zamieniały się w TAXI:)



fot.autor mari

Zdjęcie i tekst pochodzi z książki "365 opowieści na dobranoc"


Mama-Taxi

Tej nocy spadło mnóstwo śniegu.Zanim mama odwiezie Olafa do przedszkola,musi odśnieżyć samochód.Olaf także pomaga-oczyszcza zderzak szczotką.
Za chwilę auto będzie gotowe do jazdy.
Mama przekręca kluczyk w stacyjce,ale samochód nie chce zapalić.Mama wzdycha cicho i próbuje ponownie.
Bez skutku.
"Jak ja teraz dotrę do przedszkola?",pyta Olaf zmartwiony.
"Mam pomysł",odpowiada mama.Idzie do garażu i przynosi sanki."Proszę siadać,młody człowieku",woła wesoło."Dziś firma Mama-Taxi wozi klientów saniami!"


Moja córcia bardzo lubi tę bajeczki na dobranoc,a gdy już śpi ja czaruje.Zrobiłam taką oto cukierniczkę.Kawałek tasiemki,mały kwiatuszek i szeroka wstążka oraz słoiczek po głowiźnie i wola cukierniczka gotowa.







fot.autor mari

Cukierniczka-recykling






























fot.autor mari

mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)