!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

26.3.11

102# Niedzielny sernik -Izaura


fot.autor mari



Izaura-sernik


Pyszny sernik na ciemnym spodzie z kokosową posypką.


Składniki na ciasto:

masło 250g
cukier 1 1/2 szklanki
cukier waniliowy 1 opakowanie
jajka 4 sztuki
woda 5 łyżek
mąka pszenna 1 1/2 szklanki
kakao 3 łyżki
proszek do pieczenia 3 łyżeczki

Składniki na masę serową:

twaróg 50-70dag
cukier 1 szklanka
jajka 4 sztuki
masło 1/2 kostki (125g)
budyń śmietankowy 1 opakowanie
skórka otarta z 1 cytryny

Składniki dodatkowe:

wiórki kokosowe

Wykonanie:


Do garnka wrzucić masło,cukier,kakao,wodę i cukier waniliowy.
Gotować 5minut i odstawić do przestudzenia.
Oddzielić białko od żółtek.
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia.
Ubić białka na sztywno.
Od przestudzonej masy kakaowej odlać ok.1/2 szklanki.
Do reszty dodać mąkę i żółtka a na koniec wlać pianę z białek i delikatnie wymieszać.
Gotową masę wylać na blaszkę.
Przygotować masę serową.
Do zmielonego sera dodać jajka,cukier,masło i budyń w proszku.
Całość utrzeć na gładką masę.
Na koniec można wrzucić otartą skórkę z cytryny.
Tak przygotowana masę wylać na kakaową.
Ciasto piec przez 50-60minut w temperaturze 200C.
Po upieczeniu ciasto polać odłożoną masą kakaową i posypać z wierzchu wiórkami kokosowymi.


Smacznego:)

Przepis pochodzi z Poradnika domowego.



mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)