!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

9.1.11

79# Bajki-czytanki,serduszko i karnawałowe maski

fot.autor mari
Karnawałowe maski:)


fot.autor mari
Serduszko Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy


Przyłącz się do corocznej,ogólnopolskiej akcji Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy i tak jak ja pomożemy potrzebującym chorym dzieciom.W tym roku wspólnie zebrane pieniądze zostaną przekazane na wsparcie leczenia dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.Każdy nawet najmniejszy grosz ma wielkie znaczenie.


fot.autor mari
Duszek Bu-hu.

Zdjęcie i tekst pochodzi z książki 365 opowieści na dobranoc


Mroźna mgła

Był piękny wiosenny wieczór.Duszek Bu-hu bawił się w chowanego z sową i nietoperzem.Gęsta mgła zaczęła powoli spowijać wszystko dookoła."Idzie mróz!",stwierdziła sowa.
"Powinniśmy wejść do środka!"-"Nie ma mowy!Nie ma nic lepszego niż zabawa w chowanego we mgle!",odparł Bu-hu i odleciał.
Nietoperz i sowa popatrzyli za nim,kręcąc głowami."M-m-muszę przyznać,że mi zi-zi-zimno!",powiedział nietoperz.Sowa także marzła."Bu-hu,gdzie jesteś?,zawołała."Wracajmy do zamku!".Duszka nigdzie nie było.Zwierzęta poleciały go szukać.W końcu znalazły przyjaciela przyczepionego do sznurka na pranie niczym prześcieradło."Świetna kryjówka",pochwaliła go sowa."Ale teraz już chodź,bo zmarzniesz".
"Bardzo bym chciał,drogi przyjacielu",wymamrotał Bu-hu,dzwoniąc zębami z zimna."Ale obawiam się,że przymarzłem do sznurka..."
Sabine Streufert


mari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)