!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

23.1.11

85# Guziki,koraliki i jajko z niespodzianką






Do niedawna miałam problem jak przechowywać koraliki i guziki.Często wrzucone do pudełka z przyborami do szycia przeszkadzały i ciężko było je znaleźć.Oto kilka sposobów jakie stosuję:
  • można ponawlekać guziczki na nitki według tego samego rodzaju i koloru
  • można wykorzystać plastikowe opakowania po kliszach filmowych
  • można wykorzystać plastikowe opakowania po jajkach z niespodzianką













W pudełeczku widać małe druciki (z opakowań z nowymi zabawkami,które często są nimi przyczepione do pudełek),które ucinam 2cm-3cm małe kawałki i nawlekam na nie guziki i koraliki.
W wieczkach grubą igłą robię dziurki,w które nawlekam druciki z guziczkami,oczywiście można też zrobić to igłą z nitką.







fot.autor mari








































































mari

2 komentarze:

  1. To dobre sposoby,jak się koralików ma mało...Musiałabym być multimilionerką,żeby nastarczyć na kinderniespodzianki na moje koraliki...a klisze to już niemal niespotykany asortyment:-(
    Podobny sposób widywałam w dużych pasmanteriach, mają tam takie spore tuby na guziki z zaczepionym jednym wzorcowym na wieczku.Tylko skąd takie rurki wziąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam córkę czterolatkę,która czasami chce jajko,to jej kupię,i sama mogę skorzystać,a opakowań nie wyrzucałam więc je wykorzystałam.A jeśli chodzi o opakowania po kliszach,to zauważyłam je u fotografa i zapytałam czy są potrzebne ,bo jeśli nie to ja chętnie skorzystam na moje skarby.I w taki sposób zostałam ich posiadaczką:)
      W internecie znalazłam stronę http://www.guziki-hurt.pl/tuby-guziki tylko nie wiem w jakich cenach,ale jeśli poszperasz to na pewno znajdziesz jeszcze inne źródło.

      Usuń

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)